7. máj 2006

Stovky mušiek zaplatili svojim životom za stret s výsostným znakom eN, ktorý mu opäť raz pilot lietadla Peugeot na nárazník namontovať povolil. Pilot tradične naháňal a aj s 5 minútovou rezervou stihol eN na vlak 18:16 z Trenčianskej Teplej do Trenčína doviesť.
Lenže milá pani v pokladni odmietla predať lístok na vlak 18:16! O 20 Sk drahší na 18:31 mu vnucovala. Ten samozrejme žgrloš eN odmietol. Nakoniec sa dohodli na 18:53 za 12 Sk. Chápete to? 

Ak áno, prosíme Vás, neprezraďte pilotovi, že eN vlakom, ktorý naháňali neodcestoval. Nevzal by ho už na palubu a jeho pekná značka by bola pripnutá iba doma na stene. 
Nestačí cestovateľovi eN, že sa cestuje čím ďalej, tým viac zložito. Svojou hlúpou nepozornosťou si to robí ešte zložitejšie.

Pilot Peugeota, Vladimír Stopka ( 3:45 - 8. / 3. M20 ), letel z Ilavy do Ostravy na 5. Sokolský maratón až po naliehavých intervenciách eN. 
Vlado viezol pred týždňom výpravu Slovákov - veteránov na ME v behu do vrchu až do Zell am Harmersbachu v Nemecku. Bol z toho dolámaný. Nepridali mu tam ani raňajky a la zjedz, koľko vládzeš. Vládal viac, ako žalúdok, skazil si ho. Zvedavé potraviny v žalúdku sa na kopci po behu šli samozrejme pozrieť, kam až ich to Vlado vyniesol. Potom dlhá trasa za volantom späť a dlhé jazdy v práci. To si zapísal do tréningového denníka posledný týždeň. Beh iba sporadicky. Nečudo, že sa mu nechcelo ísť. Nečudo že sa mu nebežalo dobre. Nečudo, že mal žalúdok po behu opäť dokrútený. 

Miro eN Kriško ( 3:51 - 9. / 6. M40 ) neodšoféroval ani meter. Zvedavé potraviny nekonzumoval, žalúdok má v poriadku, ale do tréningového denníka beh zapisuje tiež iba sporadicky. Do pol druhej generoval Jelczské litánie. Pred štvrtou už musel vstávať na vlak. 
Tiež sa mu nebežalo dobre. Nerozmazávajme to teda. Čas, ktorý zabehol je veľavravný. Len dodáme, že nebežal vôbec zadržane. Musel makať. Za sebou už počul dupotať približujúce sa štyri hodiny. 

Najrýchlejšie z trojčlennej Slovenskej enklávy utekal Miroslav Pavlacký ( 3:22 - 6. / 4. M40 ). Plánoval byť rýchlejší, nevydalo. Musí sa teda uspokojiť s úspechom z iného súdka. Na diplomovej fotke si ho každý zo 16-tich borcov domov odnášal. 

Vyhral Igor Heleš ( 3:01 - 1. / 1. M40 ), ktorý skoro odpadol od smiechu, keď videl v čom bežal eN. Škoda, že s druhým Ivanom Ďurkovským ( 3:06 - 2. / 2. M40 ) si eN nestihol pokecať, lebo musel naháňať vlak zamaskovaný za autobus.   

Tretí borec, ktorý v úvodných kolách viedol,  sa ako jediný dočká vystavenia svojej fotky na nástenke cti. Jaroslav Bohdal ( 3:08 - 3. / 1. M20 ) pricestoval až z Kladna. A do Kladna sa ihneď po behu ponáhľal. Robota volá. Je členom agilného MK Kladno a toho roku už bežal maratón pod tri hodiny. 10 minút, ktoré mu pridal lesný karusel je vcelku nízka daň. Niektorým bola vyrubená výrazne vyššia daň.
Jarove meno si ateista eN vo výsledkoch pár krát všimol. Páči sa mu. Upúšťa preto od monoteistického ateizmu. Na východe má Zdena Boh...ka, na západe to bude od dnes  Jarda Boh...l.

Zajtra si povieme aj o Českých sokolíkoch na 5. Sokolskom maratone.
Zajtra si povieme aj o Krakowských sokolíkoch.
Zajtra si povieme zajtra len nie dnes, vraví každý lenivec.