|
|
7. máj 2006 | |
Stovky
mušiek zaplatili svojim životom za stret s výsostným znakom eN, ktorý
mu opäť raz pilot lietadla Peugeot na nárazník namontovať povolil.
Pilot tradične naháňal a aj s 5 minútovou rezervou stihol eN na vlak
18:16 z Trenčianskej Teplej do Trenčína doviesť. Ak
áno, prosíme Vás, neprezraďte
pilotovi, že eN vlakom, ktorý naháňali neodcestoval. Nevzal by ho už
na palubu a jeho pekná značka by bola pripnutá iba doma na stene. Pilot
Peugeota, Vladimír Stopka
( 3:45 - 8. / 3. M20 ), letel z Ilavy do Ostravy na 5. Sokolský maratón
až po naliehavých intervenciách eN. Miro
eN Kriško ( 3:51 - 9. / 6. M40 ) neodšoféroval ani meter. Zvedavé
potraviny nekonzumoval, žalúdok má v poriadku, ale do tréningového
denníka beh zapisuje tiež iba sporadicky. Do pol druhej generoval
Jelczské litánie. Pred štvrtou už musel vstávať na vlak. Najrýchlejšie z trojčlennej Slovenskej enklávy utekal Miroslav Pavlacký ( 3:22 - 6. / 4. M40 ). Plánoval byť rýchlejší, nevydalo. Musí sa teda uspokojiť s úspechom z iného súdka. Na diplomovej fotke si ho každý zo 16-tich borcov domov odnášal. Vyhral Igor Heleš ( 3:01 - 1. / 1. M40 ), ktorý skoro odpadol od smiechu, keď videl v čom bežal eN. Škoda, že s druhým Ivanom Ďurkovským ( 3:06 - 2. / 2. M40 ) si eN nestihol pokecať, lebo musel naháňať vlak zamaskovaný za autobus. | |
|
Tretí
borec, ktorý v úvodných kolách viedol, sa ako jediný dočká
vystavenia svojej fotky na nástenke cti. Jaroslav
Bohdal ( 3:08 - 3. / 1. M20 ) pricestoval až z Kladna. A do Kladna
sa ihneď po behu ponáhľal. Robota volá. Je členom agilného MK Kladno
a toho roku už bežal maratón pod tri hodiny. 10 minút, ktoré mu
pridal lesný karusel je vcelku nízka daň. Niektorým bola vyrubená výrazne
vyššia daň. |
Zajtra si povieme aj o Českých sokolíkoch
na 5. Sokolskom maratone. Zajtra si povieme aj o Krakowských sokolíkoch. Zajtra si povieme zajtra len nie dnes, vraví každý lenivec. |