20. 8. 2010 - Piatok

1693.

Pekné, ale nie celkom presné. Ak, potom prvý a nie maratón, ale pokus o maratón. Ostatné je správne.

Áno! eN má v pláne "utekať" 2. Jesenický maraton. Napriek tomu, že sa v ten deň uteká na Bôriku ŽH113/12

Ak sa uteká ŽH, je ľahké rozhodovanie, kam vyraziť za akciou. Ak miera mierečnej nepripraveNosti dosahuje kritickú hodnotu, je to ešte ľahšie. Napriek sinergizmu týchto dvoch okolností, sa uchopeNie idey cestovať na ŽH, ukázalo ako málo pevné. Na vine je Rundr. Míra Krumer, ktorý utekal prvý Jesenický. Druhý vynechať nechce, keď už musel vynechať Rajec. Že vraj ide autom. Že má v ňom pre eN čestnú lóžu. Že nech ho eN prihlási. Že pri tej príležitosti nech prihlási aj seba. Že má sponzora, ktorý to rád zacvaká. 

Míra už prihlásený bol. eN sa neprihlásil, lebo dobre pozná sponzora, čo to cvaká. Má titul Rundr. a taký je iba jeden na svete.

Vyhovoril sa na nemožnosť pricestovať zo Skutče do Českej Třebovej. Lenže Míra má aktivovaný buldočí gén. YESeN myšlienku neupustil. Že cestu do Skutče pozná. Že tam chodieval pre žulu a opuku. Že 100km navyše nie je pre sponzora problém.

Pre sponzora možno nie, ale pre maratónskeho bežca s nevybaveným Jesenickým účtom (2009 - 4. M60), sú to dve hodiny strávené miesto v posteli za volantom. 

Preto musí eN s pravdou von. Vie sa dostať do ČT aj bez otravovania automobiloidných príbuzných, čo pri ŽH nedokáže. Vyžaduje si to dve hodiny strávené vo vlaku, miesto jednej v posteli, ale na rozdiel od šoféra, môže počas cestovania driemať. 

Ale existujú aj zložitejšie Yes!eN rébusy, ako logistika. Napríklad časový limit 6:30. Pri prepočítaní pripraveNosti NonStopNT kalkulačkou, sa do limitu sotva vprace. Alebo náhla strata roduvernosti:

Kocky sú hodeNé, načim pohár odkryť a rátať.

Tropickú Rajeckú klímu
Vystriedala v Skutči kosa
eN má nádchu teda rýmu
Potoky mu tečú z nosa

jak z údu mladoženícha
Zle sa hýbe zle sa dýcha
VzdialeNý valedikcie