03. 09. 2013 - Utorok

2804.

Nebola to chyba Konýka. Má priemerné IQ húpacieho koňa. Prekážku číslo sedem by vyriešil hlavou prednou a ľavou zadnou sám. Ale to by nesmel počúvať džokeja, ktorý veNoval pozornosť všetkému, okrem stavu a povahe vozovky z eN planéty na Veľkú národnú steeplechase v Bratislave.

Zistiac, že stav vozovky je nepriepustný a povaha výslovne priečna, dal Konýkovi zmätočný povel, po ktorom letel zo sedla, ako delaborant z dielne vo VOP Nováky. Prerušil tým trinásťkúsková deNnú kontinuitu.

Ako dokumeNtuje ikonózny náčrt udalosti, eN de facto prekážku číslo 7 prekonal. Ale de jure sa musí vrátiť ku Konýkovi, vyštverať sa späť do sedla a sedmičku smeroplatne prekonať v sedle.

Stane sa, teda ak sa stane, až v stredu. Dosť dlhá doba, aby Konýk vypadol z rytmu, našťastie príliš krátka, aby ho napadlo zdupkať. Má, ako sme povedali, priemerné IQ húpacieho koňa. To status quo istí.

Predpokladáme, že džokej by mal mať v búdke o pár IQ bodov viac, tak sa ho pýtame, ako vidí svoju džokejskú budúcnosť, keď prepásol Veľkú národnú.

Kým jedeN prepásol, Konýk sa napásol. Zvyšných sedem kúskov je vraj rovnako ošemetných, ako rovnaký počet gulí v Sarajeve. Stačí ak sa ujme jedna a plán je zmareNý.

Isté je nič, okrem konca 2804-ky, ktorou konečne nasadzujeme ihlu do aktuálnej dátumovej drážky.

Nezvládnutá logistika

Po trinástke prerušeNie

a nenaplneNé chceNie

Doviesť na Devín Konýka

Oddychovať tiež sa musí

Lebo z kostí mäsa stroje

tvrdo vyžadujú svoje

za púť k bludu akémusi